Beste Manon,
Ik denk dat je gelijk hebt om alleen hormonen te gebruiken onder begeleiding van een internist of huisarts. In je vorige mail was je tevreden over jou internist. Kun je mij de naam en adres geven?
groetjes,
renee
Je hebt helemaal gelijk Manon! Het is ook niet zo dat je er je gezondheid voor op moet geven hoor. Ik heb inmiddels ook begrepen dat er Estraderm pleisters te koop zijn die je gewoon op je buik of je been kunt plakken en waardoor je ook oestrogeen hormonen binnen krijgt. Ik moet alleen nog ontdekken hoe je aan die pleisters kunt komen. Ik ben al eens bij mijn huisarts geweest en ik heb al zoveel gesprekken gevoerd, maar hij ziet er niet echt de noodzaak van in. Hij begrijpt het allemaal wel, maar hormoonbehandelingen ho maar. Hij zegt: je moet het niet willen, maar dat is gemakkelijk gezegd hoor. Je kunt natuurlijk alles afdoen met “het zit tussen je oren” en dat is natuurlijk zo, maar aan de andere kant kun je die drang die je hebt niet onderdrukken. Ik zoek gewoon verder en ik hoop dat er meer mensen zijn die hetzelfde voelen en willen als ik.
lieve groetjes van Michelle
Het beste is dat je je huisarts vraagt naar eenverwijzing, naar een internist als je hier niet uit kunt komen bel dan eens met stichting Renee en leg het hun eens voor hun weten ook vaak hoe je aan hormonen kunt komen.
kijk je moet gewoon tegen je huisarts zeggen dat je transseksueel bent dan moet hij je wel door sturen maar bel eerst maar een met Renee.
groetjes
Manon
Hallo Diane,
Ik heb gelukkig een huisarts die mij terwille wilde zijn en mij
geholpen heeft met het verkrijgen van hormonen. Ik heb Lynoral en
Androcur geslikt en heb nu redelijk mooie borsten. Je zou mij dus
een SheMale kunnen noemen.
Dus ik adviseer je om eens met je huisarts te praten.
succes en groetjes, Joan
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?