Diane 35

• michelle

Lieve TS TG en TV's

Ik ben als jongetje geboren, maar wil eigenlijk vrouw zijn!

Wie wil net zo als ik zo graag borsten ontwikkelen?

Ik wil eigenlijk beginnen met het slikken van Diane 35 (anti-conceptiepil) of een andere hormoonmiddel. Maar durf er eigenlijk niet goed mee te beginnen. Is er iemand van jullie die hier ervaring mee heeft of die iets postiefs kan adviseren?

Ik wil geen vrouw worden (ben geen trans-sexueel) maar ik wil er ook niet zo mannelijk uitzien. Hoe word je nou half man/half vrouw? Of is dat een fout gevoel?

Heeft iemand van jullie misschien ervaring met Diane 35?

Michelle

• manon

Ik ben zelf half man / vrouw heb ook brosten en ben nu bezig met hormonen denk er om dat je de pil niet slikt je kunt er veel narigheid mee krijgen zoals kanker als je borsten wilt ga een praten met je huisarts of hij je hormonen wilt voorschrijven of een internist weet die dat wil doen.

Maar neem eerst contact op met stichting Renee die weten hier alles van je kunt ook op het web terecht renee3t.nl

Groetjes

Manon.

• Michelle

sjonge, ik wist niet dat je zoveel narigheid kon krijgen van die pillen. Bostkanker?

Ik heb op de site gekeken van Renee. Daar staan pillen van Cerdic. Ik heb op het net gezocht en ik zag dat daar erg veel infomatie over is. Zouden die pillen echt helpen denk je? Wat gebruik jij voor hormonen Manon? ik ben er erg in geintresseerd. Moet je bijvoorbeeld je hele leven dan hormonen gebruiken? Hoe krijg je die dan injecties, pillen of zo? Je ziet ik weet er helemaal niks van, maar ik wil toch doorzetten. Ik heb vorige week alle baardharen laten epileren, jeemie wat deed dat pijn zeg, ik heb er bijna een hele middag gezeten. Ik moet nog twee keer terugkomen, maar glad dat ik nu ben joh! heerlijk gevoel al. Ik weet niet of ik ooit als vrouw naar mijn werk durf. Kun je je ook als man blijven kleden (je moet dan weer je borsten verstoppen natuurlijk, maar met een lekkere strakke BH zal dat toch wel lukken. Heeft iemand ervaring met die Cerdic pillen?

groetjes van een (nu wel een beetje) ongeruste Michelle

• Sonja/Herman

Diana

Als min of meer evaren travestiet wl ik je waarschuwen voor het gebruik van de pil, de gevolgen kunnen fataal zijn

Neem dan een boterhammen zakje en vul het met rijskorrels

Verder zijn er zelfklevende borsten te koop, maar deeze zijn erg duur.

Wees verstandig Diane eeeeeeen knoei nooit aan je lichaam.

Sonja

• manon

Je moet niet ongerust zijn het duurt wel allemaal erg lang hoor maar het loont wel hoor het beste kun je met je huisarts gaan praten over hormonen en laten door verwijzen naar een internist ik weet niet waar je vandaan komt maar als het bij mij in de buurt is weet ik wel een goede internist.

Je kunt hormonen souiten en pillen zijn er en pleisters die kun je het beste nemen heeft de minste bijwerkingen en wat borsten betreft het wordt een grote A of een kleine B cup.

het valt nog wel mee maar je voelt je een stuk beter.

even een vraag aan jou waar laat jij de baardharen epileren en is dat duur?

wil je meer weten laat het me dan weten.

groetjes Manon

• johnny

ja ik

ik zou ook graag borsten willen hebben

wie helpt me

• manon

lees de stukken van manon

• Michelle

Hoi Manon

Ik heb mijn baard laten epileren door een kennis van mij.

Gewoon met een pincetje één voor één uitrekken (wel steeds met ijsklontjes bewerken). Je houdt alleen een beetje rode huid over, maar dat is na een paar dagen weer weggetrokken hoor. Het werk echt perfect, boven je lip en onder je kin doet wel erg zeer, maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden. Daarna kun je gewoon wat aftershave gebruiken, om je huid een beetje te ontsmetten. Ik kan het iedereen aanraden, het is een heerlijk gevoel en je ziet er meteen een stuk vrouwelijker uit!!

(er schijnt overigens ook een haargroeiremmer te bestaan, maar ik weet niet waar je dat kunt kopen). Weet iemand dit ????

groetjes

Michelle

• Michelle

Lieve allemaal,

Heeeel erg bedankt voor jullie berichtjes over het krijgen van borsten.

Ik weet nu wel dat ik niet de enige ben die dat graag wil!!!

Als je eenmaal de beslissing hebt genomen om borsten te willen dan kun je bijna nergens anders meer over denken. Ik heb informatie gekregen van de stichting Renee, maar die pillen van Erdic (een natuurlijk middel) werkt erg langzaam en je krijgt niet meer dan een klein A cupje. Dat vind ik toch wel erg klein. Als je een beetje een leuke BH onder een blousje wilt dragen dan moet je toch wel een C cup hebben lijkt me.

Ik heb wat verder op Internet gezocht en er schijnen toch mensen te zijn die van Diane 35 op een redelijk veilige manier grote borsten hebben ontwikkeld. Diane 35 schijnt minder gevaarlijk te zijn dan de “gewone” anti conceptie pillen van andere merken. Als je het maar met mate gebruikt en niet te veel gebruikt. Je mag de dosis van 1 pil per dag beslist niet overschrijden, dan schijnt het redelijk veilig te zijn. Nou ik wil het eerst zeker weten, want straks dan heb je eindelijk mooie borsten maar dan krijg je weer borstkanker. Daar zitten we natuurlijk niet op te wachten.

Maar het schijnt dat er maar weining mensen ervaring met Diane 35 hebben.

Als ik iemand tref dan laat ik het jullie meteen weten !!!

groetjes van Michelle

• manon

kijk kanker is niet het einige waar je bang voor moet zijn wat dacht je van botontkalking en tromboze en je lever ga toch eerst eens met je huisarts praten voor dat je verder gaat ik loop nu bij een internist als je zit wat voor een bloed onderzoek je moet doen voor dat je op een vielig manier hormonen krijgt en wil je mij vertellen dat je zo maar wat kunt slikken nou dat geloof ik niet denk eerst eens na wat je doet borsten zijn mooi maar verder leven als een wrak is ook niet alles.

groetjes

Manon