date midden van het land

• Erik

Dag dames/heren,

Mijn naam is Erik, ik ben 25 jaar, 187 lang, donkerbruin haar, blauwe ogen en een normaal postuur. Verder kan ik zeggen dat ik er goed en verzorgt uitzie en ga vaak goed gekleed. Qua karakter ben ik zeker wel spontaan, geïnteresseerd, humoristisch en belangstellend. Ik studeer aan de universiteit en woon op kamers in het centrum van Utrecht. Mijn hobby's zijn uitgaan (eten, film, kroeg), verre/actieve reizen maken en sporten (skiën, duiken, mountainbiken, schaatsen).

Ik heb geen ervaring met travestie, maar fantaseer er al wel langer over en zou graag een keer ervaring op doen op dit gebied. Daarom ben ik dan ook opzoek naar een travestiet, man of vrouw, die met mij samen deze wereld wil verkennen of mij hierin in wil in wijden.

Hopelijk hoor ik snel van je.

Groeten,

Erik

ps. zijn er ook mensen die mij kunnen vertellen waar ik clubs of gelegenheden kan vinden in Utrecht (of omgeving) waar travestitieten komen, of waar activiteiten worden georganiseerd ??

• wendie

hi erik

ben tv in 't gooi

doe dit een jaar en krijg er steeds meer ervaring mee

wil je best eens ontmoeten en je erover vertellen en

misschien zelfs veranderen in een mooie vrouw.

op travestietennet vind je bij uitgaan clubs

zoals de lellebel in amsterdamwaar ik best eens met je

heen wil gaanen in rotterdam queenscafe

verder heb je in amsterdam-noord mariposo waar je voor

ongeveer f 250,= vrouw kunt zijn .

zelf heb ik meegemaakt als tv te eten op hetrembrandtsplein

bij de italiaan en er viel niks op dat ik geen vrouw was

ben zelfs al zover dat ik verschillende ontmoetingenkan krijgen als vrouw

wil je meer weten mijn telefoonnr is 0614424701 succes dit wil ik alleen doen als je serieus bent

eventueel mag je mijn pruiken en kleding wel lenen

xxxxxxxxxx wendie

;

• Erik

He Wendie, ik zou graag met je in contact komen, en door jou worden ingewijd in deze wereld van de travestie. Wanneer zou je kunnen ??

Erik

• Sonja/Herman

Erik,

Ik ben een ervaren TV en mischien kan ik je informeren over al hetgeen je bezig houdt, maar start niet met bezoekjes aan club in

eerste instantie

Neem contact op; E-mai mij waarbij je mij Herman dan wel Sonja

kunt noemen.

Voor zover, Gegroetl