Ik zoek een mooie, lieve, transexuele genietster om lekker mee uit eten te gaan

• Norman

Ik zoek een mooie, lieve, transexuele genietster om lekker mee uit eten te gaan en leuke spannende dingen te doen. Ik houd van het beste wat het leven te bieden heeft en wil dit, met regelmaat, met je delen. Ik ben (weet ik van anderen) een knappe verschijning van 41 jr, romantisch, ben goed gekleed en heb geen overbodig haar (baard etc). Ik ben monogaam en dus niet op zoek naar allerlei contacten maar naar dat ene heerlijke vriendinnetje van tussen de 30 en 40 jaar (echte vrouw met (verder niets aan te zien) ons geheimpje). Kom en reageer, in het slechtste geval hebben we een avond super gegeten en gezellig gesproken. Liefs Norman

• wendie

hi norman

leuk aanbod

ik ben 53 jaar maar kan er werkelijk uitzien als vrouw van 35 of 40

mischien zelfs jonger

al een beetje ervaring alleen ga niet te ver op sexgebied geen pijpen en dan @!#$ sap inslikken zoals sommigen willen. kan alleen niet thuis ontvangen dus graag bij jou of eventueel in een hotelletje of zo. mag jezelf uitmaken.

wil gewoon een leuke vrouw in je nabijheid zijn en dat je me ook echt als vrouw behandelt geen sm bijvoorbeeld en me wel vertroetelen dat je echt serieus bedoelt

is het echt het geval en dat je me niet uitlacht en echt sereuze bedoelingen hebt

wil ik graag met je kennismaken.

bel me een keer voor een afspraak

doe je het schat

xxxxxxxxxxxxxwendie

trouwens tel,nr is te vinden op dit prikbord bij afspraak wendie

nou lieverd hoop gauw van je te horen nogmaals en ik ben erg serieus in die dingen geen geintjes

xxxxxxxxxxxxxxxxx wendie

• wendie

hi schat nog ff wendie

mocht het echt serieus zijn de date

geef ik hier nog ff mijn telefoonnummer

0614424701

hoop gauw van je te horen

xxxxxxxxx wendie

• wendie

hai norman nog ff met wendie

waarom geef je me geen antwoord

ik heb 2 keer op je date geschreven