Korte plooirokjes

• Marcha

Ik ben een travestiet die helemaal gek is op korte plisse- en plooirokjes. Hoe meer plooitjes hoe liever, en dan het liefst met een korte petticoat en kanten ondergoed eronder. Ik vraag me af of er anderen (mannen/vrouwen/travestieten) zijn die dezelfde voorkeur hebben. Ik wil daar graag mee in contact komen.

• Anna Verheij

Hi Marcha,

Dat vindt ik dus ook leuk. Alleen zijn ze nogal moeilijk te verkrijgen. Het liefst heb ik een rokje boven de knie dat leuk uitwaaierd zodat kousen en jarretelles af en toe goed te zien zijn. Weet jij winkels?

kus,

Anna

• Sonja/Herman

Anna Verheij schreef:

>

> Hi Marcha,

>

> Dat vindt ik dus ook leuk. Alleen zijn ze nogal moeilijk te

> verkrijgen. Het liefst heb ik een rokje boven de knie dat

> leuk uitwaaierd zodat kousen en jarretelles af en toe goed te

> zien zijn. Weet jij winkels?

>

> kus,

> Anna

Neckermann www.neckermann.nl

• Marcha

Hoi Anna,

Wat leuk om te horen dat jij dat ook zo leuk vindt.Op dit moment zijn ze helaas niet zo in de mode, maar in grote steden met tweedehands kleding zaakjes kom je ze nog wel eens tegen. In de loop der jaren heb ik er honderden verzameld. En nog steeds krijg ik er een enorme kick van. Overigens als je in de wat duurdere modebladen kijkt zie je ze soms weer opduiken. Hopelijk breken er weer goede tijden aan.

Overigens kousen met jarretelles die bijna onzichtbaar onder een plooirokje uitkomen zijn ook heel erg sexy.

Verder hoop ik dat er nog meer mensen reageren op “onze” stukjes.

Laat nog iets van je horen.

Liefs Marcha.