spannende afspraakjes

• je weet wel.

hoi schatje, ik weet niet of je dezelfde tv bent als die ik het laatst ontmoet heb op p bij kootwijk. je rookt een klein shaggie en rijdt met een ford m. ik droom vaak van die date ik heb toen alleen passief gedaan wat jij zei. ik ben echt tekort geschoten daarin ik had meer moeten doen zoals je ster likkken en p pijpen.ik denk er nog vaak aan mail me als je wat wilt. doen hoor!! groet een aanbidder

• je weet wel.

lees mijn reactie eens van gisteren was jij dat

? dan ben je echt het einde. echt te gek zet er maar een reactie bij dan zet ik wel mijn email erbij als het serieus is. xxx

• Pieter

Hoi Debora,

Graag wil ik met je in contact komen voor een afspraak

Als jou het onderstaande aanspreekt kom ik graag bij je aan.

Het idee om door een kerel gebruikt worden als hoer maakt je helemaal gek van verlangen.

Je maakt je graag hoerig op en kleed je graag in zeer korte zwarte kleedje of rokje strakke angora truitje een heerlijk bontjas maakt je ook geil van binnen, ook ben je een kousenfetisch en altijd op hoge hakken. lekker die klasse hoer spelen, terwijl je meester jou toekijkt en streelt….daarna ga jij de meester verwennen met een heerlijke warme pijpbeurt je streelt met je kousen en bontjas tegen zijn lichaam en hij wordt gek. lijkt dit je wat…. reageer.

Groeten

Pieter TRAVOLOVER Arnhem

• Pieter

Zie net dat deze advertentie uit 2002 komt…..m

Hallo allemaal,

Het idee om door een kerel gebruikt worden als hoer maakt je helemaal gek van verlangen.

Je maakt je graag hoerig op en kleed je graag in zeer korte zwarte kleedje of rokje strakke angora truitje een heerlijk bontjas maakt je ook geil van binnen, ook ben je een kousenfetisch en altijd op hoge hakken. lekker die klasse hoer spelen, terwijl je meester jou toekijkt en streelt….daarna ga jij de meester verwennen met een heerlijke warme pijpbeurt je streelt met je kousen en bontjas tegen zijn lichaam en hij wordt gek. lijkt dit je wat…. reageer.

Groeten

Pieter TRAVOLOVER Arnhem

wie zich kan vinden in deze oproep van mij mag reageren

• Angelique travestiet

Hoi zag je oproepje uit 2002 staan. Nog steeds travestiet. Ik hoor het wel, groet Angelique uit Apeldoorn

• Pieter

Dag Angelique ,schatje kom graag met je in contact.

Gr.

Pieter