spannende afspraakjes

• deborah-tv

Hoi, ik ben deborah-tv 31 jr, slank vind het heerlijk om als hoertje/slet erbij te lopen en zoek omg. apeldoorn-deventer een spannend afspraakje ergens buiten of bij jou thuis……

Wil je meer weten, mail me maar………

• Dick

Ik wil je wel lekker pijpen hoor

bel me maar

06-53414507

• willem

ik wil wel wat afspreken mail maar

• joost

nou je zeg het maar mail me en we spreken wat af

laat wat van je horen

• MMM

ik kom uit apeldoorn, ik hoop dat je contactmet me opneemt,

markos123@hotmail.com

dikke x

• Erik

Dag Deborah,

Mijn naam is Erik, ik ben 25 jaar, 187 lang, donkerbruin haar, blauwe ogen en een normaal postuur. Verder kan ik zeggen dat ik er goed en verzorgt uitzie en ga vaak goed gekleed. Qua karakter ben ik zeker wel spontaan, geïnteresseerd, humoristisch en belangstellend. Ik studeer aan de universiteit en woon op kamers in het centrum van Utrecht. Mijn hobby's zijn uitgaan (eten, film, kroeg), verre/actieve reizen maken en sporten (skiën, duiken, mountainbiken, schaatsen).

Ik heb geen ervaring met travestie, maar fantaseer er al wel langer over en zou graag een keer ervaring op doen op dit gebied. Daarom ben ik dan ook opzoek naar een travestiet, man of vrouw, die met mij samen deze wereld wil verkennen of mij hierin in wil in wijden.

Zou jij dit met mij willen doen ?? dus met mij een keer op stap ?? of mij tot tv transformeren ??

Hopelijk hoor ik snel van je.

Groeten,

Erik

• G

Ik ben gek op het dragen van lingerie en zeker op andere die dit ook willen!

Wil met jou graag iets ondernemen, destemeer ik onervaren ben en ingewijd wil worden en dan het liefst door jou. Lijkt mij heerlijk.

Mail me, kan niet wachten!

• nylonlover

ik zou zeker wel willen afspreken gaan we samen de kousen aantrekken dan

• jappiepappie@gmail.com

ik wil best meer weten. vertel vertel

• J

Hoi Deb,

Ik ben wel in voor zo'n avontuur. Laat maar weten wanneer ik jou kant uit kan/mag komen!

Groetjes, J