Hoi, ik ben deborah-tv 31 jr, slank vind het heerlijk om als hoertje/slet erbij te lopen en zoek omg. apeldoorn-deventer een spannend afspraakje ergens buiten of bij jou thuis……
Wil je meer weten, mail me maar………
Dag Deborah,
Mijn naam is Erik, ik ben 25 jaar, 187 lang, donkerbruin haar, blauwe ogen en een normaal postuur. Verder kan ik zeggen dat ik er goed en verzorgt uitzie en ga vaak goed gekleed. Qua karakter ben ik zeker wel spontaan, geïnteresseerd, humoristisch en belangstellend. Ik studeer aan de universiteit en woon op kamers in het centrum van Utrecht. Mijn hobby's zijn uitgaan (eten, film, kroeg), verre/actieve reizen maken en sporten (skiën, duiken, mountainbiken, schaatsen).
Ik heb geen ervaring met travestie, maar fantaseer er al wel langer over en zou graag een keer ervaring op doen op dit gebied. Daarom ben ik dan ook opzoek naar een travestiet, man of vrouw, die met mij samen deze wereld wil verkennen of mij hierin in wil in wijden.
Zou jij dit met mij willen doen ?? dus met mij een keer op stap ?? of mij tot tv transformeren ??
Hopelijk hoor ik snel van je.
Groeten,
Erik
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?