borsten

• Isabelle

Silvia,

Het wordt geproduceerd door Avaris voor Erica Kruiderijen, Postbus 207, Hoevelaken. Samenstelling: Sepia, Gelsemium, Agnus Castus, Alchemilla Vulgaris, en Paeonia officinalis. Het is bedoeld tegen menopauzeklachten, maar je kan me nog meer vertellen: Sepia bijvoorbeeld is een visje dat in een paar dagen van geslacht verandert als daar aanleiding voor is. Agnus Castus werkt uitstekend bij vrouwen met cyclusklachten.

Kost € 7.70 voor 100 tabletten, à 6 stuks per dag is dat € 0.46 per dag.

Ik hoop dat het bij jou ook helpt,

Isabelle ÓÓ-

• Isabelle

Silvia,

Zie www.tsroadmap.com. Begin niet te vroeg met hormonen. Baard eruit heeft meer effect.

Isabelle

• johan

ik een een jongen en wil graag ee n vrouw worden kan iemand daar mee helpen

maar ik vind het om naar me doker te gaan.

• Sandra

Hoi Daisy,

Met de pil zou ik maar uitkijken als ik jou was.

Je denkt dat er vrouwlijke hormonen in zitten maar dat is niet waar!!!!!!!!!!!

Vroeger was het wel het geval maar tegenwoordig zitten er andere middelen in die geen borst vorming tot stand brengen.

Het zorgt ervoor dat in je baarmoeder het eicel niet kan bevestigen aan de baarmoeder.

En als man kan het nadelige gevolgen hebben als je langdurig de pil slikt.

Groetjes

Sandra

• Sandra

Hoi Johan

Een huisarts heeft zwijgplicht, je kan er met hem in vertrouwen over spreken.

Ik zou toch als ik jou was je probleem het eerste met hem bespreken.

Groetjes Sandra

• Matthea

Isabelle,

Ik ben zeker van plan dit middel te gaan kopen. Weet je of dit middel ook z'n werking heeft op de huid ( zachter worden), het afnemen van de lichaamsbeharing en de vormen van het lichaam?

Groetjes,

Matthea

• Isabelle

Matthea,

Mijn huid werd al zachter in weken, maar pas na maanden kreeg ik wat meer bil en wat minder buik. Mijn hoofdhaar staat er juist veel beter bij. Qua lichaamsbeharing heb ik niet het gevoel dat het sneller of trager groeit. Ik ga pas begin april aan de slag met de oude Tmeidentruc: verhuizerstape…

• angelique

Ben je er nog steeds mee bezig? en begint het reusltaat al zichtbaar te worden? Heb je bijwerkingen?

Groetjes angelique

• Rob

Hoi Sylivia,

Ik heb je oproepjes gelezen over het krijgen van borsten.

Ik ben zelf ook op zoek naar die mogelijkheid.

Ik wil ook wel wat proberen, maar waar moet je beginnen?

Heb jij al resultaat?