Mannen in rok

• Jacle

Ik zoek mannen die geen travestiet zijn, maar graag enkel een rok dragen. Niet voor sex, maar gewoon om met elkaar in contact te komen. Ik ben namelijk ook een rokliefhebber en draag als man geregeld een rok.

Ik wacht jullie reacties af!

• Sjaak

Waarom ga je niet naar Egypte of zo, daar lopen genoeg mannen rond in “jurken”.

• nico

Ik wil ook geen travestiet zijn ,maar een club oprichten voor mannen in rokken en/of jurken.

• jacle

Hallo Nico

Die club bestaat eigenlijk wel.

Kijk maar eens op http://net.clubs.nl/menskirts

Groetjes Jacle

• nico

Hallo Jackle, het schijnt dat mijn e-mail adres te lang is om mij te kunnen aan te melden,kan jij dat misschien voor mij dit controleren? En wat is de contributie per jaar of per maand? Groetjes,Nico.

• jacle

Hoi Nico

Volgens mij kan iedereen zich daar aanmelden. Anders moet je misschien een nieuw e-mailadres aanmaken. Er zijn verder (nog) geen kosten aan verbonden.

Hopelijk kom ik je binnenkort dan tegen op de club.

Groetjes Jacle

• Nico

Hoi Jacle, ik heb mij aangemeld bij net.clubs.nl/menskirts op zondagavond j.l. -het is mij na vijf keer proberen eindelijk dan toch gelukt- maar tot vanavond-woensdag-kan ik daar nog steeds niet inloggen. Klopt het dat je een paar dagen moet wachten voor dat je daar kan inloggen? Graag even een antwoord via bovenstaand e-mail-adres. Groeten van nico.

• gert buitink

hallo ik heet gert ik draag ook graag rokken en jurken ik wil er wel over praten met jou mijn msn is gertbuitink@versatel.nl gr gert

• jeroen

hoi gert ik draag ook graag rokken en jurken en vind het ook heerlijk zitten ik hed nu ook een lange spijker rok aan heerlijk lekker mijn zelf zijn groet jeroen

• jptje

kijk eens op www.rokvoormannen.nl en meld je aan op het forum gr jptje