trav uit België

  • dominique

    Zijn hier trav-jes uit België ? Ik ben zelf een crossdresser en zou graag een vriendin ontmoeten om te babbelen, te shoppen en mss nog veel meer

  • Kelly

    dominique

    Zijn hier trav-jes uit België ? Ik ben zelf een crossdresser en zou graag een vriendin ontmoeten om te babbelen, te shoppen en mss nog veel meer

    Hey, ik ben een travje uit België en op zoek naar leuke meiden dus als je zin  moet je maar iets laten weten

  • Kelly

    dominique

    Zijn hier trav-jes uit België ? Ik ben zelf een crossdresser en zou graag een vriendin ontmoeten om te babbelen, te shoppen en mss nog veel meer

    Hey, ik ben een travje uit België en op zoek naar leuke meiden dus als je zin  moet je maar iets laten weten

  • Kelly

    dominique

    Zijn hier trav-jes uit België ? Ik ben zelf een crossdresser en zou graag een vriendin ontmoeten om te babbelen, te shoppen en mss nog veel meer

    Hey Dominique,

    Ik ben ook van België en op zoek naar een leuke vriendin voor vriendschap dus laat maar iets van je horen

  • Jakolien

    Hoi ik ben uit zeeuwsvlaanderen maar kom  vaak in belgie. wie komt er ook wel eens in de cine in brugge?

  • Lucy Sissy Slut

    Hoi Dominique, ik ben een trav/sissy, 32j van Kortessem, Limburg, Belgie! Ik ben ook op zoek naar een trav vriendin om samen te gaan shoppen, uitgaan, mannen versieren,,, EN mekaar te steunen en te motiveren om onze grenzen te verleggen en NOOIT opgeven!

    Ik hoop dat we eens kunnen afspreken om mekaar te leren kennen en hopelijk beste vriendinnen te worden… Kusjes, Lucy xxx

    Sms of bel me als je zin hebt om eens af te spreken +32498435911 Lucy Bovy Trav 4 Ever xoxox

    Geil CD/TV hoertje zoekt pimp voor de prostitutie in te gaan! Pimp krijgt het geld en ik een kamertje en dope om te kunnen werken! 90% inkomsten voor de pimp!!!
    Sms/bel me +32498435911
    Kisses, Lucy xxx