potente man zoekt date/relatie

  • Ton

    Ik vind een man in vrouwenkleding erg mooi om te zien en te begeren voel me daar erg door aangetrokken.

    Wat ik zoek is een travestiet t girl die ervan houd om zich uit te sloven voor mij om zich mooi en sexy te kleden en een seksuele date wilt eventueel seks relatie om zich graag als vrouw te laten voelen en behandelen.

  • Sandra

    Hoi Ton. Ik ben wel geïnteresseerd en zou uiteraard wel wat meer van je willen weten o.a. hoe oud je bent, waar je vandaan komt en of je vrij kunt ontvangen. Je kunt me mailen op sandra71600@hotmail.com.

    Groetjes, Sandra

  • Ton

    Hoi geïnteresseerde

    Hierbij nog even een update

    Ik kom uit Rotterdam ben 44 jaar 2meter lang en weeg 96 kilo en goed geschapen

    Schoon fris discreet en verwacht dit van jouw ook

    xxx Ton

  • Gwendolinetv

    Hoi Ton,

    Zoek je nog? Want ik heb wel interesse om een keer af te spreken.

    En als het klikt op regelmatige basis.

    Laat maar weten.

    Gr. Gwen

  • pieternalla193@gmail.com

    hallo ik ben een travo uit rotterdam en heb wel intresse in een leuke en hete sexuele date groetjes nellie

  • Ton

    Even een kleine aanvulling ik kan niet meer in me oude email adres komen heb dus een nieuwe aangemaakt

    eros0045@gmail.com

    Groetjes Ton

  • José

    Dag Ton,

    Hoi medezusjes,

    Ik, ook travo, kom uit Goirle en heb ook wel zin in een warme avond. Als ik de belangstelling zo zie misschien een gezellige avond met meerdere personen?

    groetjes José

  • Ton

    Hoi Nellie

    Je mailadres klopt of lukt mij niet krijg hem terug gestuurd

    Groetjes Ton

  • pieternalla193@gmail.com

    hallo ton

    dat klopt het moet zijn pieternellie193@gmail.com

    groetjesnellie

  • nadia

    he tom ik heb zeker interesse en zeker indiener een klik is op regelamtige basis mail mij anders nadiatrav@hotmail.com