Travestie Make Over

  • Loes

    Hi,

    Heb je (verborgen/geheime) travestie-verlangens? Wil je een keer voelen/zien hoe je langzaam een mooie vrouw wordt? Advies over kleding, styling, lopen, make-up, schoenen etc? Aansluitend eventueel de stad in, foto's maken (professionle fotoshoot is ook mogelijk), afhankelijk van je wensen?

    Ik ben Loes, een vrouw van 35. Ik omschrijf mij zelf als sociaal, ruimdenkend, eerlijk en discreet. Ik help je graag om de vrouw in je naar boven te brengen. Samen met mijn tv-assistente kom ik met mijn spullen bij je thuis, in je vertrouwde omgeving (Noord-Limburg / Gelderland) of we kunnen ontvangen in omgeving Arnhem.

    Mail mij je wensen, er is veel mogelijk.

    Absoluut geen seksuele of erotische bedoelingen of zaken die deze richting op gaan.

    Vergoeding in overleg.

    Breng de vrouw in je naar boven.

    Loes

  • jeanine

    Hallo Loes,

    Wat heerlijk dat er nog zo iets bestaat,ik zou graag met je (jullie) in contact komen.

    Voor advies over kleding,maar vooral make up,en een leuke fotoshoot eventueel.

    mail me maar op jeaninelenoble026@gmail.com

    groetjes en xxx jeanine, en misschien ook mijn vriendinnen

  • IrisTV

    hoi loes

    mijn mail is bonje66@live.nl

    ik ben erg benieuwd namelijk

    groet iristv

  • Bibi

    Dear Loes, I am an English TV/TG living near Eindhoven. Ik spreek ook een beetje Nederlandse en ik begrip het wel. I would very much like your help with makeup and clothing for a full make over and photo session. I am naturally femme and hair free (a full head of brown hair though) and I'm sure I can be convincing with your help. I can travel to Arnhem and would like to know more of your services and costs please. Best wishes, Bibi

  • Loes

    Hi Bibi,

    Dank voor je reactie. We hebben een site waar alles op staat. Via het contactformulier kun je ook contact met me

    opnemen. Mocht je verder nog vragen hebben of een afspraak willen maken; ik hoor graag van je,

    Dit is de site:

    www.travestiemakeover.nl

    Veel groetjes, Loes

  • Chris

    Anonymous

    Hi, haoll Heb je (verborgen/geheime) travestie-verlangens? Wil je een keer voelen/zien hoe je langzaam een mooie vrouw wordt? Advies over kleding, styling, lopen, make-up, schoenen etc? Aansluitend eventueel de stad in, foto's maken (professionle fotoshoot is ook mogelijk), afhankelijk van je wensen? Ik ben Loes, een vrouw van 35. Ik omschrijf mij zelf als sociaal, ruimdenkend, eerlijk en discreet. Ik help je graag om de vrouw in je naar boven te brengen. Samen met mijn tv-assistente kom ik met mijn spullen bij je thuis, in je vertrouwde omgeving (Noord-Limburg / Gelderland) of we kunnen ontvangen in omgeving Arnhem. Mail mij je wensen, er is veel mogelijk. Absoluut geen seksuele of erotische bedoelingen of zaken die deze richting op gaan. Vergoeding in overleg. Breng de vrouw in je naar boven. Loes

       hallo ik heb intressse