hoer en slet opleiding

  • tv club de

    hoer en slet opleiding DE GOUDEN STER

    met je aan met FOTO

    dus met FOTO

    FOTO tegen de neppers

    opleiding is intern

  • BF

    tv club de Schreef:

    ——————————————————-

    > hoer en slet opleiding DE GOUDEN STER

    > met je aan met FOTO

    > dus met FOTO

    > FOTO tegen de neppers

    > opleiding is intern

    Ik snap niet goed dat een foto voorkomt dat je met een nepper te maken hebt ?

    Hoeveel foto's wil je die her en der op het internet te vinden zijn van travestieten, hele series zelfs, waarvan echt niet

    is te achterhalen wie er op staan, of je moet ze bij toeval tegen komen.

    Wat ik bedoel te zeggen, hoe weet je dat degene met wie je contact hebt ook werkelijk op de toegestuurde foto's staan ?

    Er is eigenlijk maar 1 goede controle dat is een livechat met webcam met de ander, en dan niet de cam alleen maar

    gericht op een bepaald gedeelte van het lichaam. Dat is ook zoiets wat je op veel sites ziet, totaal niet boeiende foto's

    (althans dat vind ik) van een gedeelte van het lichaam. Ik zie toch zelf altijd veel liever een gezicht erbij,

    Sterker nog, verder contact is voor mij zowiezo al gelijk uitgesloten met alleen maar zulke foto's.

  • tv club de

    bf is een top ventje

  • je bent een loser

    zoek een fcking leven een leer typen/nederlands want je bakt er zo te zien er niks van!

  • gerrit

    Hallo, ik ben een onderdanige man en travestieliefhbber, Droom er al langer van om travestiehoer te zijn van een echte pooier. ben dus zeer geïnteresseerd.

    Zie er nog goed uit en ben voor heel veel in!!

    mijn emailadres is gerrit.vander.kraan@hotmail.nl

  • Renate

    Hi,

    Ik wil graag opgeleid worden tot travo hoer en slet. Wil echt verhuurt worden als hoer houd van sm en ben onderdanig.

    Groetjes Renate