zeer geile tv hoer zoekt pooier

  • tv hoer sabrina

    hoi ik ben tv hoer sabrina ik ben heerlijk geschoren ik zie er zeer vrouwelijk en geil uit ik draag graag zeer hoerige sletterige jurkjes en rokjes ik zie er graag dik opgemaakt uit ik ben erg onderdanig ik hep mooi lang haar mooie lange gelakte nagels ik loop graag op hele hooge lakpumps welke pooier wil mij veder opleiden tot tv hoer en laten werken als tv hoer zeer geile groet van tv hoer sabrina

  • bartje klapdeur

    ….

  • dannij1972@gmail.com

    van tv hoer sabrina ik woon in heemskerk ik vind het heerlijk om mij als een geile onderdanige tv hoer te gedragen en ik zoek daar voor de juiste pooier die mij daar bij kan helpen die mij op wil leiden tot een mooie geile vrouwelijke tv hoer en waar ik dan voor mag werken ik houw er van om op lakpumps te lopen met mooie lange haren en ik ben slank ik hep mooie billen ben mooi geschoren en mooi dik opgemaakt ik hep mooie lange nagels mooi gelakt mooie lange dunne vingers ik loop graag in hoerige strakke jurkjes en rokjes vooral rubber jurkjes en rokjes vind ik mooi ik ben gedraaag me zeer vrouwelijk ik hou van pijpen trekken geneukt worden of gang bang geile groet van tv hoer sabrina

  • leerlover

    wijnand01@yahoo.com

  • rogier1001x

    Ik heb helaas niet genoed ervaring om je pooier te zijn. Maar als je een eerste klant zoekt ben ik er voor je!

    X Rogier

  • pimp

    hallo ik kan je goed gebruiken intern mail me met foto

  • dannij1972@gmail.com

    pimp Schreef:

    ——————————————————-

    > hallo ik kan je goed gebruiken intern mail me met

    > van tv hoer sabrina hoe stuur ik een foto via deze mail hep je een hotmail adres dan kan ik mijn geile hoerige foto wat makelijker sturen hep je ook hoerige kleding klaar liggen voor mij en lange haarpruik pumps en makup voor mij zeer geile hoerige onderdanige groet van tv hoer sabrina

  • HAREM der TSC

    deleted

  • tv club de

    hai sabrina

    heb je al iemand gevonden

  • cees1853

    Hallo Sabrina, wil wel eens eventueel samen met mijn vriend, kennis met je maken. Serieus kontakt, kunnen af en toe ontvangen. Groetjes, cees1853@gmail.com