travo in Groningen

  • antoinetta

    Hi ik ben Antoinetta. ik ben een echte shemale slet. Mijn passies zijn het dragen van sexy lingerie, pumps, latex en ook wel klassieke/stijlvolle kleding. Hoe ik eruit zie: slank,62kg, blauwe ogen, donkerbruin haar(zonder pruik), my apearance is elegant en feminine. Ik zoek een leuke man in het noorden van het land die me behandelt als een echt meisje maar ook zou ik het leuk vinden om andere travo's te ontmoeten waar ik heerlijk mee kan tutten. Ben jij misschien de man die ik zoek, de man die het heerlijk vindt om met een shemale te vrijen, de man met een leuk en eerlijk karakter. Reageer dan!

    xxxxx Antoinetta

  • Tieno

    Hallo Antoinetta,

    Bij het lezen van jou oproep, kreeg ik een bijzonder gevoel in mijn lijf. Ben geloof ik, precies het type wat jij zoekt, maar sterker… ik ben op zoek naar een type als jou. Schatje ik kom ook nog uit het noorden. Wil graag met je in contact komen. Warme kus uit uit het soms koude noorden. Tieno xxxxx

  • groningen81

    Hoi Antoinetta. Ik heb je een aantal berichten gestuurd, maar volgens mij komen ze niet aan. Ik ben een 29 jarige man uit Groningen normaal postuur en zou graag met je in contact komen.

  • antoinetta

    Hi ik wil graag met je in contact komen. Mail me antoinettatv@live.com

  • antoinetta

    Hi Tieno lijkt me leuk om je te ontmoeten mail me antoinettatv@live.com

  • Rabaturbo

    Hoi antoinetta ik ben een jongen van 26 jaar oud uit het gooi, heb eigen vervoer dus kan verplaatsen.

    het is een droom van me om het met een shemale te doen, ben nog maagd en wie weet mag jij me ontmaagden.

    Mijn mail is rabaturbo@gmail.com stuur me aub een berichtje en het liefst met een fototje van jou dan krijg je er ook eentje terug.

  • groningen81

    Hoi ik heb je gemaild, maar geen reactie van je gehad. Erg jammer :(

  • james

    hallo antoinetta

    ik ben james ben 22 jaar en woon in groningen ben momenteel bezig met het ondekken van verschillende dingen

    en stuitte op jouw advertentie wil graag met je daten en vrijen heb je intresse mail me dan even als je deze kant op kan komen en hoe of wat

    xx voor jou

  • antoinetta

    james Schreef: Hi James,

    Lijkt me leuk om je te ontmoeten mail me maar op antoinettatv@live.com.

    xxxx Antoinetta

    ——————————————————-

    > hallo antoinetta

    > ik ben james ben 22 jaar en woon in groningen ben

    > momenteel bezig met het ondekken van verschillende

    > dingen

    > en stuitte op jouw advertentie wil graag met je

    > daten en vrijen heb je intresse mail me dan even

    > als je deze kant op kan komen en hoe of wat

    > xx voor jou

  • bartje klapdeur

    hee,hoi ik zie een date met jou ook helemaal zitten!