CD Meesteres zoekt slaven

  • Meesteres Nina

    Hallo yvonne.

    Ik heb 1 wens maar voor deze zondag, dat het redelijk droog mag blijven want ik ga zo naar het Dunya Festival in het park.

    Irritant zeg met die email, lukt het je wel om naar andere emailadressen te mailen en alleen niet naar de mijne ?

    Probeer het anders eens naar mijn andere adres :

    i.exodus@chello.nl

    vriendelijke groeten

  • yvonne

    dag Meesteres

    Zal andere adres proberen.

    Wens U fijne dag toe. Het weer: tja ben bang dat het blijft regenen.

    Mag ik zo vrij zijn te vragen waar U woont Meesteres?

    yvonne

  • Meesteres Nina

    Hallo yvonne.

    Ik woon in Rotterdam, het lukt zeker niet met de email ?

    groetjes

  • yvonne

    dag Meesteres

    helaas niet via mail .

    Blijf wel uitermate geinteresseerd.. Met name over de ideen en gedachten die U heeft en wilt uitvoeren.

    yvonne

  • Meesteres Nina

    Hallo yvonne.

    Hoe had je dan gedacht om een afspraak te kunnen maken als zoiets simpels als een mail versturen al niet mogelijk is ?

    Mijn adresgegevens hier zetten zodat je langs kan komen ? (cynisch bedoeld).

    Ik sta open voor suggesties hoor.

    vriendelijke groeten

  • yvonne

    dag Meesteres

    Persoonlijke gegevens inderdaad nooit hier zetten Meesteres.

    Maar toch zoek ik verder naar mogelijkheid om in contact te komen. Want op deze wijze eindeloos communiceren is het ook niet

    yvonne

  • kimmietv

    Misschien een ideetje voor een van beide:

    Maak een persoonlijk profiel hier aan zaodat de ander haar adres kan door geven via een persoonlijk bericht!!!

    Persoonlijk denkik: als je al niet kan/wil mailen? Wat kun/wil je dan nog wel?!? :S

  • yvonne

    Hoe maak ik persoonlijkprofiel aan?

    yvonne

  • Ronald

    wel eens aan MSN gedacht ?

    of een site als http://bullchat.nl alwaar je ook middels webcam elkander kan zien (toegang is er altijd) en je kan geheel privé met elkander chatten zonder dat iedereen dit ziet.

    of gewoon middels ‘kopie’ en ‘plakken’ een E-mailadres overnemen - want typefouten zijn heel snel gemaakt

    mogelijkheden voldoende lijkt me om een 1e contact soepel te laten verlopen, dit geklojo is niet om aan te zien

  • chantal

    Dag Meesteres, wat een aangenaam bericht, na jarenlang stiekum volop te hebben gefantaseerd wil ik nu de werkelijkheid ondergaan. Mijn grote fantasie is dat ik gedwongen wordt om vrouw te worden, en dat daarna de meesteres haar beloning opeist van haar nwe slavin. En dat moet ik alles doen wat zij zegt en eist van mij. lettlijk en figuurlijk sta ik helemaal open voor haar. Ik houd van veel lang “big hair”, corsetten en zeer hoge hakken.

    Graag aub nader contact met u.