Travestie Chat

  • corne1954

    hoi dames.Zoek nogsteeds een leuke travestiet.Om te chatten wie weet…………Ben een leek op dit gebiet,maar heb wel al jaren fantasieen er over.Ben nu al maande zoekende.Wil er niet xoor betalen.Dan vallen er dus al veel af.Je hoeft ook niet strak in je vel te zitten.Maar je wel vrouw voelen en je vrouwelijk kleden.En als de klik er dan komt,zijn er twee mensen blij.Ben zeker geen homo,wil je dan ook 100% als vrouw behanden.Als je het net zo ziet als ik,laat dan iets weten.Dan proberen we er leuks van te maken.Groetjes corne1954

  • tgirl74

    Je hoeft niet te betalen schatje,

    mail me gerust.

    Liefs,

    tgirl74

  • ahim

    hallo

    ik ben ook namelijk opzoek naar een shemale of tgirl

    ebn al eem tijdje ernaar opzoek

    graag wie interesse heeft mij mailen

    of iemand die weet waar ik met ze in contact kan komen

    alvast bedankt

    groetjes x

    ahim

  • ahim

    hier is me email adres

    gwn-ahim@live.nl

    totmails

  • daan

    heeey ik ben daan en op zoek naar een lekker tavestie

  • daan

    heey ik zoek lekkere trannies of shemales mijn msn = kaluhknikker@hotmail.com ik ben zelf geen travestie maar wil best lingerie dragen als ik die van jou mag lenen ;)

  • murat

    hoiiiiiii

  • gerard

    dutchcontacts.nl

    leuke site voor chatten en contacten op de fakers na maar dat houd je overal

  • Saskia

    Als je engels een beetje ok is, is TVCHIX zondermeer de beste. Altijd wat te doen en altijd mensen actief. Van vroeg tot laat. Kwaliteitssite en samen met birchplace een van de grootste van Europa. Zeer complete site met uitstekende chatrooms. Is in principe gratis hoewel je als “friend of tvchix”wel enige privileges geniet. Basis in the UK maar ook internationaal publiek. Ga eens kijken. In principe non-commercieele site voor en door travestieten en transgenders. Ben zelf al jaren lid en heb er een aantal interessante contacten opgedaan en uiteindelijk ook mensen ontmoet. Niet te vergelijken met nederlandse sites die ik eigenlijk zonder uitzondering altijd als bijzonder teleurstellend heb ervaren.

    tvchix.com (dus geen www)

  • Harry Bouwsma

    Travestie chat