panty's

  • Erik

    Ik ben op zoek naar andere mannen die net als ik ook stiekem panty's dragen. Wil graag ervaringen utiwisselen en een ‘intieme pantyvriendschap’ opbouwen. Ben zelf een man van eind 30 en zoek tot 55.

    Ik hoop op een eental leuke reacties, ben eerlijk en discreet!

    Groetjes,

    Erik

  • Hendrik

    he hallo, ook ik draag heel erg vaak stiekum panties, zelfs overdag vaak onder mijn kleren, maar ook heel erg vaak leuke lingery en als ik de kans krijg draag ik ook graag een jurkje of rokje, heerlijk vind ik dat, tja een vriendje met hetzelfde passie zo erg leuk zijn toch?

  • Erik

    Hoi Hendrik,

    Dank je wel voor je leuke reactie! Misschien kunnen we elkaar eens treffen, al weet ik natuurlijk niet of het voor ons een beetje bereisbaar is. Ik hoor graag van je.

    Groeten,

    Erik

  • Renee

    Ik draag dagelijks panty's of nylons met jarretels. En niet eens stiekem. M'n vriendin weet er van.

  • Erik

    Hoi Renee,

    Dan zou ik best met je in contact willen komen. Mooi dat je vriendin er ook van weet!

    Groet,

    ErikRenee schreef:

    >

    > Ik draag dagelijks panty's of nylons met jarretels. En niet

    > eens stiekem. M'n vriendin weet er van.

  • hennie

    Hallo,

    Elke nacht draag ik een leuk sexy damesslipje, daarnaast vind ik het heerlijk om in nylons en jarretels te lopen, ook mijn vrouw weet dit en draagt mij regelmatig op om een leuk sexy slipje of stringetje aan te trekken

    Eens in de 2-3 maanden ga ik naar een tv party en kleed me als een hoerig sletje.

  • Hendrik

    hoi, wat betreft het reizen, wel dat hangt af waar je woont, laat maar weten en wat betreft de andere reacties van het wel of niet stiekum doen, buiten en op mijn werk draag ik het stiekum, thuis loop ik er vaak gewoon mee rond

  • Erik

    Hoi, Woon zelf in de buurt van Utrecht en jij? Van welke sorrten en kleuren houd je?

  • Renee

    Als je contact wil dan zoek me maar op bij de profielensectie van trav.org. bij de prov. Zeeland. Mail me maar van daaruit. Groetjes

  • sabine

    Ik kom regelmatig naar kantoor in een panty, jarretellengordeltje en gaine werken.

    Een zalig gevoel onder mijn gewone kleren, ik geniet er zalig van.

    Mijn vrouw weet er niets van en dat wil ik zo houden ook, het stiekeme maakt het lekker. Als ik naar toilet ga, bekijk ik me even, streel me een beetje totdat het niet meer te houden valt…. Sommige dingen gekocht, sommige dingen gepikt als ik ergens op bezoek was, gewoon zàlig !