gezocht travestiet voor mijn eerste bi sex contact

  • bi nieuwsgierig

    Hoi hoi iedereen. ik ben een 36 jarige jongen uit de omgeving van Eindhoven. Ik ben al een tijdje bi nieuwsgierig en ik wil er nu wel eens een keer de stoute schoenen aan doen. Ik ben daarom op zoek naar een travestiet voor mijn eerste keer. En mocht het mij bevallen dan zeker voor vaker. Als je een een beetje dominant bent zou dat leuk zijn maar het is geen pré. Wie heeft er zin?

  • jefferson

    ikzelf ben een man uit antwerpen en zou graag jou ontmoeten, ik kan tot bij jou komen

    ben 41 jaar , donker haar ,normaal tot sportief postuur met een goed lekker gereedschap

    kus , jefferson

  • sam

    Hoi ik ben een jonge man van 35 jarige omgeving Hengelo ik wil graag proberen met ieman als travestiet.

    als zin heeft dan heb je nooit speit van………………………….ik wil graag meer horen van jou………….

    Groetjes …..Sam

  • Carlene

    Hallo bi.,

    Ik heb wel zin, kom uit de omgeving van Zaltbommel, maar mail me jouw wensen zodat wij kunnen bijpraten vai mail of tel.

    Car-lene@live.nl

  • kimmietv

    Heyhey,

    Ik ben een 29-jarige tv uit helmond en ben ok op zoek naar mijn 1e ervaring. Misschien eens combineren?!?

    Ik ben echter niet dominant maar onderdanig.

    Liefs kimmie

  • lindsey

    Dag,

    Ik ben dan wel geen beginner als TV maar wel alshet gaat om een ontmoeting. Tot nu toe enkel binnen huis als TV, maar een ontmoeting lijkt me wel erg spannend. Ik woon in omgeving van eindhoven.

    groet,

    Lindsey

  • safe1@live.nl

    dgsgag

  • safe1@live.nl

    dgdfhdh

  • Kevin

    Hallo, ik ben kevin 25 jaar en woon in de buurt van antwerpen. Ik doe al een tijdje aan travestie en wil ook wel eens een stapjke verder gaan. Als je wil kunnen we eerst een paar keer mailen ofzo zodat we mekaar wat leren kennen en vandaar zien we wel of zo. Laat maar iets weten. Groetjes kevin.

  • Layla Maroc Trava

    Hoi ik ben een marokkaanse trava, ik doet nu al 7 jr, als je contact wilt stuur me dan een mailtje x ( gewoon om te chillen)

    Ik hou namelijk van gangsters