zoek shemale/ladyboy

  • tv jacky

    travestiet jacky, zoekt e-mail contact met shemale/ladyboy

  • Joan

    Hallo Jacky,

    Ik ben een z.g. shemale alhoewel ik de term transgenderist prefereer. Ik zoek

    al langer kontakt met mensen uit het genderwereldje dus als je belangstelling hebt hoor ik het wel en stuur t.z.t. fotos

    groetjes, Joantv jacky schreef:

    >

    > travestiet jacky, zoekt e-mail contact met shemale/ladyboy

  • tv Jacky

    Hai Joan, bedankt voor je reactie, ik ben eigenlijk ook al lang op zoek naar e-mail contact met een transgenderist. Ik zelf ben een travestiet. Ik heb best wel belangstelling om e-mail contact met je te onderhouden.

    Groetjes Jacky

  • Joan

    Hallo Jacky,

    Bij deze dus. Misschien werkt het wat gemakkelijker als je gewoon

    contact opneemt via joantg@xs4all.nl

    Ik heb trouwens net een email ontvangen van Jacqueline en

    vraag mij af of dat dezelfde is. Ik hoor wel van je.

    liefs, Joan

  • Cor

    Advertentie is dan alweer wat oude, maar ben ook op zoek na (hoe het heet) vrouwelijke transgender

  • Cor

    Bij toeval kom ik op deze site en lees mijn post.

    nee ben nog niet verder gekomen.

    heb wel Datingsite maar daar is het alleen maar heen en weer zeuren, tot afspraak je komt het niet. (Alleen geld weg) 

    even begrijpen: voor mij zijn alle personen gelijk.

    niemand heeft zichzelf gemaakt.

    heb relatie niet samen wonend

    maar 1 mooie vrouwelijke transgender is mij gaan boeien

  • Cor

    Anonymous

    Hai Joan, bedankt voor je reactie, ik ben eigenlijk ook al lang op zoek naar e-mail contact met een transgenderist. Ik zelf ben een travestiet. Ik heb best wel belangstelling om e-mail contact met je te onderhouden.

    Groetjes Jacky

    Ik heb wel intresse in contact

  • Cor

    Anonymous

    Hallo Jacky,

    Ik ben een z.g. shemale alhoewel ik de term transgenderist prefereer. Ik zoek

    al langer kontakt met mensen uit het genderwereldje dus als je belangstelling hebt hoor ik het wel en stuur t.z.t. fotos

    groetjes, Joantv jacky schreef:

    >

    > travestiet jacky, zoekt e-mail contact met shemale/ladyboy

    Ik zou ook wel met jou in contact willen komen

  • Cor

    DELETION_USER
    Cor

    Advertentie is dan alweer wat oude, maar ben ook op zoek na (hoe het heet) vrouwelijke transgender

    hi cor misschien kan ik je wel helpen

    Ja wil ik wel

  • Harry

    hy  joan ik crossdresser zoek eentrans om samen leuke dingen te doen ik ben onderdanig te vernederen en een sletje