pantys en hakken in sexbioscoop

  • ilseTV

    Ik kom geregeld als TV in Eindhoven op de Grote Berg.

    Ik ga meestal naar binnen met dameskleding onder mijn gewone kleren.

    Kousen, slipje, rokje, gevulde bh en topje. Draag daarover een lange broek met normale schoenen er onder. En verder een ruimzittende jas. (dus geen trui of iets)

    Ik ga gewoon de grote zaal in waar ik op de achterste rij ga zitten waar ik mijn Jas, broek en schoenen uit trek, daar doe ik mijn dames schoenen of laarzen aan. soms ook een pruik.

    Soms ben ik niet helemaal verkleed maar heb onder mijn lange broek een slipje en kousen maar meestal ben ik helemaal verkleed.

    Ik heb daar nog nooit problemen gehad en bijna altijd geweldige sex.

    Ik tref daar soms ook wel gelijk gestemde aan en ben dan dus niet de enigste die verkleed is.

    Soms durf ik het ook wel om al geheel als TV naar binnen te gaan, ook daar heb ik nooit problemen mee gehad.

    Als ik mijn auto recht voor de deur kan parkeren hou ik eerst even een tijdje in de gaten wie er naar binnen gaat en dan dan trek ik mijn overkleren al in de auto uit en ga naar binnen.

    Als ik met overkleren naar binnen ga (wat ik dus meestal doe) dan kijk ik in de zaal eerst de kat uit de boom voordat ik mijn overkleren uit trek.

    Ben dus wel een beetje voorzichtig maar zoals ik al zeg heb ik nog nooit problemen of opmerkingen gehad.

    De meeste mannen die daar binnen zitten te trekken vinden het wel opwindend en doen lekker mee.

  • verlegenman1965

    Hoi,

    je kan dat rustig in sexbios Coconuts doen in de Boekhorststraat, dienstslet. Ik heb het daar vaker gezien en vond het supergeil. Zullen we anders wat afspreken daar? Mail me maar op verlegenman1965 add hotmail dot com

  • willem

    hoi ben op zoek naar een sexbios in den haag waar travestieten komen, lijkt me zo geil om het met een trav te doen, wil er iemand met mij afspreken .

    je ken me mailen op willem.oosterbaan@gmail.com

    hoop op reacties xxxx grt willem