borsten

  • silvia

    Kan mij iemand zeggen hoe ik aan m'n eigen borsten kan komen zonder dat ik ervoor naar de dokters moet.Ik zou heel graag borstjes willen maar is er ook een manier om deze te krijgen zonder hulp van doktoren. Alvast bedankt.

  • Daisytv

    Ik heb een tip voor je.

    Je kunt aan borsten komen door de pil te slikken.

    In de pil zitten namelijk voor vrouwen hormonen en als een

    man de pil slikt beginnen zijn borsten te groeien.

    Ik weet niet of je aan de pil kunt komen ik heb ze via een vriendin van me.

    xx Daisytv

  • monica

    Als jij de pil neemt, probeer dan Diane-35 te krijgen.

    hierin zit de juiste oestrogeen (ethinylestradiol) bovendien bevat deze pil

    androcur voor anti haar groei.

    gewoon bestellen bij de Digitale apotheek.

    succes!

  • silvia

    Hoi Monica,

    Weet je toevallig ook de site van deze apotheek voor me ik kan deze niet vinden ?

  • monica

    hallo, Silvia

    Hier de site, www.medicijnen.net

    voor 126 pillen, betaal je 106.06 incl btw en rembours.

    mochten zij om een recept vragen, gewoon niet reageeren en afwachten.

    succes.

  • wilma

    ik ben dus ook iemand die al jaren naar mij zelf aan het zoeken is en al diverse keren is begonnen met hormonen maar ook weer gestopt. Iedere keer weer kont het intense verlangen om borstjes te hebben toch weer terug. ik bestelde premarin zonder recept bij inhousedrugstore.co.uk en neem inmiddels weer een paar weken hormoontjes. doe het ook zonder dokter dus. Inderdaad schijn de pil diane35 ook te werken.

    nou javoor degene die dezlefde gevoelens en verlangens heeft mail me maar dan. ik ben trouwens 45 jr .

  • silvia

    Hoi ik heb een vraagje hoe lang of hoe snel heb je resultaat.En als je niet doorslikt gaat het dan weg? Laatste vraag zijn er ook bijwerkingen als ik de pil slik? bedankt alvast voor de evt. antwoorden

  • Isabelle

    Silvia,

    Probeer Climactol. Zonder recept bij de kruidenapotheek (bijvoorbeeld onder Amsterdam CS in de westtunnel). Gaat niet hard, maar wel symmetrisch, en zonder opgezwollen klieren en ander ongemak.

  • silvia

    Hoi Isabelle

    Heb je ook toevallig meer informatie het merk b.v. Ik zou het op prijs stellen om meer ervan te weten

    groetjes sil

  • silvia

    Hoi Isabelle

    Heb je ook toevallig meer informatie het merk b.v. Ik zou het op prijs stellen om meer ervan te weten

    groetjes sil