Gek op kousen met jarretelles

  • HV65

    Hallo ik ben een 36 jarige man uit omgeving Utrecht en ben erg gek op kousen met jarretelles, zelf draag ik ze ook regelmatig, maar verder qua vrouwenkleding of lingerie ga ik ( nog ? ) niet ….. Wel wil ik graag eens een travestiet ontmoeten als ik mijn kousen en jarretelles draag of een vrouw die hier opgewonden van raakt … Wie weet wil ik dan wel omgeturnt worden in een vrouw … Ik hoop dat er iemand reageert en dat wij dan samen mijn fantasie werkelijkheid kunnen laten worden !

  • Marilene

    Hoi ik ben Mariléne Dee een travestie van 44 jaar oud.

    Ik ben ook gek op kousen met jarretelles.

    Verder draag ik ook graag rokjes en panties.

    Kom een keer kijken op mijn Site

    http://www.geocities.com/FashionAvenue/Salon/4641/index.html

    Groetjes,

    Mariléne Dee

  • HV65

    Hallo Marilene,

    Hele leuke site met al die genylonde benen foto's, en wat een mooie kousen zeg, cooral die met lekker veel glans. Voelt zeker wel erg lekker aan ? Wellicht kunnen we wat ervaringen uitwisselen …… Hoop dat je weer reageert … Ik heb pas de “stoute kousen” aangetrokken en heb er een paar gekocht, vond het wel eng hoorm waar koop jij ze, en zeg je dan dat ze voor jezelf zijn ? Misschien wil je hierop reageren ik hoop het in ieder geval …….

    XXX HV65

  • Marilene

    Gezellig zo'n mailtje, waar ik mijn panty koop nauw overal waar panties verkocht worden. Het liefst in een beenmode zaak maar ook in de supermarkt ook ga ik graag naar de bijenkorf en VD je heb dan zo veel keuze heerlijk lekker neuzen tussen aldie panty. Dat moet je gewoon doen en als je moeilijk vragen krijg daar moet je niet bang voor zijn. Ze vragen weleens zijn ze voor u vrouw dan ze ik naar hoor ze zijn voor mezelf. Nau dan moet je die gezichten zien. Of ze zeggen je weet er veel van dat vind ik het leukste om te horen.

    Dus wat vaker panties kopen.

    Groetjes, Marilene Dee

  • HV65

    Leuk dat je reageert ! …. ik vind panties ook wel lekker maar ik vind kousen met jarretelles mooier en opwindender. Ik koop ze wel eens op internet, daar zien ze niet wie je bent en stellen ze geen vragen, maar het is wel spannend om ze in een speciaal-zaak te kopen ….. Draag jij ze ook overdag of alleen maar 's-avonds of in de weekenden ? Ik draag ze nog stiekem, alleen jij weet nu van mijn passie, en natuurlijk iedereen die dit bericht leest. Graag zou ik een keer uitgaan naar een kroeg of club waar travetieten te vinden zijn, ik zou dan mijn kousen met jarretelles aantrekken onder mijn broek. Weet jij misschien zo een kroeg of club, of heb je een ander alternatief ? …. Hoop weer wat van je te horen !

    Groetjes en XXX,

    HV65

  • tvnancy

    hoi,

    ik woon ook in de omgeving van utrecht en ga zogaande met lingerie onder mijn kleren en damesschoenen aan naar een seksbios in utrecht.

    daar trek ik mijn broek uit en laat mij in lingerie bewonderen.

    wil je misschien een keer meegaan? of op koopavond samen kousen kopen?

    lijkt mij heel opwindend ….

  • HV65

    Ik heb je e-mail gestuurd, als je hem niet ontvangen hebt wil je dat dan hier even aangeven dan stuur ik hem opnieuw ….. ik heb er wel oren naar !

  • Marilene

    hoi

    Ik heb je e-mailtje ontvangen.

    Groetjes Marilene

    ps: ik laat nog wat van me horen

  • Marilene

    Hoi

    Ik heb ook een eigen clubje kom eens kijken naar mijn foto,s.

    En laat me weten wat je ervan vind.

    http://communities.msn.be/PantysenKousen

    Groetjes

    Mariléne Dee

  • HV65

    Hallo Marilene,

    Leuke site, ben gelijk lid geworden ! …. lekkere foto's kijken naar mooie glanzende gladde kousen og panty's, of er lekker over chatten met andere liefhebbers ….

    Ik zal dagelijks inloggen, wellicht komen we dan wel een keer aan de praat.

    Groetjes,

    HV65